Mijn eerste reis - Reisverslagen van Toos Boukens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Toos Boukens - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2013

Rare tijd

01 Juni 2013

Examens, theater en weinig bezoekers

10 Mei 2013

Moe, uitgerust en het einde komt dichtbij...

25 Maart 2013

bezoek papa en mama

15 Januari 2013

Druk, druk, druk
Toos

Ik ben Toos Boukens, 32 jaar en werk sinds juni 2012 als vrijwilliger bij NPH (nuestros Pequenos Hermanos) in de Dominicaanse Republiek. Ik ben hier terechtgekomen via de Nederlandse organisatie wereldouders dat een onderdeel is van NPH. NPH heeft 9 familiehuizen in Latijns Amerika dat thuisloze kinderen structurele hulp biedt. Het huis in de DR bestaat sinds 2003 en er wonen nu 220 kinderen. Kinderen gaan hier naar school, naar de kerk, krijgen medische zorg en therapie. Ik werk als volunteer en visitors coordinator. We werken nu met 13 vrijwiligers die hier minimaal een jaar zijn. Naast dat we allemaal onze job hebben hebben we iedere ons eigen huis met kinderen waar we 2 keer per dag eten en tijd mee doorbrengen. www.wereldouders.nl www.nph.org

Actief sinds 05 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 48955

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: