Foto's - Reisverslag uit San Pedro de Macorís, Dominicaanse Republiek van Toos Boukens - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit San Pedro de Macorís, Dominicaanse Republiek van Toos Boukens - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Toos

23 Juli 2012 | Dominicaanse Republiek, San Pedro de Macorís

Hierbij wat foto's van hoe het terrein eruit ziet en het strand waar ik afgelopen weekend ben geweest, Bayahibe.

  • 25 Juli 2012 - 09:49

    Irene:

    omg, kijk 'r dan zitten, in de zee, in 'r bikini, met het hagel witte strand en de prachtige palmbomen op de achtergrond, echt zoooooooooooooooooooooooooooo gaaf !!!!!!!!!!!!!!! enjoy !!!!!!! alles goed verder ? met mij alles top ; hitte golf in NL , heerlijk !!!!! :) heb vakantie, tot 20 augustus , ga waarschijnlijk met m'n moeder paar dagen binnen NL weg,zit hotelkamerveilingen ff te checken voor maastricht,scheveningen, utrecht oid,verder alles lekkahhhhhhhh ! xx

  • 31 Juli 2012 - 09:59

    Mas:

    He wijffie,

    Dat ziet goed uit zeg! Gaaf zeg die zee met witte stranden, als ik dan hier naar buiten kijk op dit moment......
    Ach het is de afgelopen dagen wel mooi weer geweest dus een dagje wat minder ach.
    Ik word bijna peettante spannend, nog een paar weken en dan is mijn schoonzus uitgerekend.
    Verder hebben Paul en ik lekker vakantie en hebben we niks in de planning dus lekker thuis rommelen.
    Er moet nog het een en ander geschilderd worden dus we vermaken ons wel.
    Spreek je.

    Liefs Mas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, San Pedro de Macorís

Toos

Ik ben Toos Boukens, 32 jaar en werk sinds juni 2012 als vrijwilliger bij NPH (nuestros Pequenos Hermanos) in de Dominicaanse Republiek. Ik ben hier terechtgekomen via de Nederlandse organisatie wereldouders dat een onderdeel is van NPH. NPH heeft 9 familiehuizen in Latijns Amerika dat thuisloze kinderen structurele hulp biedt. Het huis in de DR bestaat sinds 2003 en er wonen nu 220 kinderen. Kinderen gaan hier naar school, naar de kerk, krijgen medische zorg en therapie. Ik werk als volunteer en visitors coordinator. We werken nu met 13 vrijwiligers die hier minimaal een jaar zijn. Naast dat we allemaal onze job hebben hebben we iedere ons eigen huis met kinderen waar we 2 keer per dag eten en tijd mee doorbrengen. www.wereldouders.nl www.nph.org

Actief sinds 05 Juni 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 48957

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: